Twoja marka online - kompleksowe wsparcie

Strategia e-marketingowa szyta na miarę Twojej firmy.

Strategia – pakiet “Fundament”​

Podczas której opowiadasz mi o swoich planach związanych z firmą, marzeniach problemach. Rozmawiamy na temat sytuacji obecnej Twoje firmy, mówisz mi jak działałaś do tej pory,co się sprawdziło a co nie. Po spotkaniu dostajesz ode mnie do wypełnienia brief, który na spokojnie wypełniasz w domu.

  • audyt SEO oraz UX; analiza techniczna strony, analiza ruchu, pozycjonowanie i dobór słów kluczowych, zawartość contentowa, ocena użyteczności strony pod kątem zawartości oraz user experience,
  • audyt kanałów w mediach społecznościowych; Facebook, Instagram, Youtube LinkedIn – analiza techniczna profili oraz analiza aktywności marki i użytkowników,
  • analiza społeczności – struktura użytkowników, aktywność i zaangażowanie,
  • ocena potencjału treści i komunikacji marki.
  • analiza ścieżki konsumenta; określenie aktualnej ścieżki konsumenta, touchpointów i roli poszczególnych mediów w procesie zakupowym.
Po przeprowadzonym audycie spotykamy się ponownie
  • określenie otoczenia konkurencyjnego;
  • wyróżnienie kluczowych kanałow komunikacji konkurentów do dalszej analizy;
  • audyt SEO wraz ze źródłem ruchu;
  • analiza profili konkurencji w mediach społecznościowych.
Po przeprowadzonym audycie spotykamy się ponownie

Rozmowa, podczas której przedstawiam Ci wnioski z audytu i na jego podstawie ustalamy cele długo i krótko terminowe.

Ustalenie Misji marki

Misja marki to krótki komunikat, który określa wartości, którymi kieruje się marka co i komu oferuje i jak chce wpłynąć na zmianę życia swoich klientów. cele marki

Ustalenie celów

Cele strategiczne – czyli odpowiedź na pytanie gdzie marka chce być w przyszłości. 

Cele biznesoweczyli jak długoterminowe cele strategiczne przełożyć na działania biznesowe aby uzyskać zamierzony cel.

Cele komunikacyjne jak będziemy się komunikować z odbiorcą, jakim językiem przy pomocy jakich kanałów i metod zodnie z przyjętymi celami strategicznymi i biznesowymi.

Cele ustalamy wspólnie na spotkaniu na podstawie zgromadzonych informacji.

Tutaj kończy się nasza współpraca. Dalej możesz działać sama lub przejść do pakietu “Twój plan działania”.

Strategia – pakiet “Twój plan działania”

Czyli ustalamy kim jest nasz klient idealny, czym się zajmuje, jakie ma problemy i oczekiwania. Bardzo szczegółowo analizujemy jego zachowania i  aktywność w internecie. Ustalamy ścieżkę  zakupową persony oraz  touchpoint-y i  sposoby dotarcia.

Odpowiadamy również na pytania o motywację zakupową i postawy konsumenckie.

Na podstawie wcześniej przeprowadzonego audytu oraz ustalonych wspólnie celów, opracowujemy sposób komunikacji marki w digitalu. Czyli odpowiadamy na pytania:

  • Co chcemy powiedzieć?
  • Do kogo?
  • W jaki sposób?
  • Jakim językiem (Tone of Voice)?
  • W jakich kanałach chcemy się komunikować, aby zrealizować cele?

Czyli odpowiadamy na pytania:

  • Jak dokładnie wykorzystany będzie każdy wskazany kanał komunikacji?
  • Co powinno się w nich zadziać, jakie formaty i treści należy wykorzystać?
  • Jakie rodzaje treści i komunikaty zostaną umieszone w każdym kanale?

Na koniec otrzymujesz dokładny plan działania i zgodny z założonymi celami harmonogram publikacji.  Tutaj kończy się nasza współpraca w tym pakiecie. Dalej możesz działać sama lub przejść do pakietu “Pokaż się światu”.

Strategia – pakiet “Pokaż się światu”

W tym pakiecie prowadzę Cię za rękę, towarzyszę w pierwszych miesiącach działania. Wprowadzamy w życie ustalony plan działania. Poprawiam błędy wskazane w audycie, uruchamiam nowe kanały komunikacji jak newsletter YouTube czy podcast.  Tworzę identyfikację wizualną (jeśli jej nie masz). Podpowiadam jak dobrać słowa kluczowe dla Twojej branży i tworzyć nowe treści pod SEO.  Pokazuję jak prowadzić recykling treści oraz jak wprowadzić nowe formaty kontentu. Tworzę  infrastrukturę pod kurs/szkolenie/nową usługę i oczywiście uczę Cię jej obsługi. Dostaniesz ode mnie instrukcje jak wprowadzać produkt do e-sklepu, tworzyć grafikę w Canvie, czy dodać film na YouTube.

Pokażę Ci jak tworzyć lejki sprzedażowe i nauczę zasad tworzenia Landing Page.  Uruchomimy  Newsletter i powiem Ci jak budować automatyzację. Pokażę Ci jakie metody zastosować, aby dotrzeć do nowych klientów. Na bieżąco będę monitorować prowadzone działania, sprawdzać wskaźniki i mierzyć efekty.

Współpracujemy w ten sposób do momentu kiedy poczujesz się pewnie w swoich działaniach. 

Wtedy możemy zakończyć współpracę lub możemy podjąć współpracę na zasadach pakietów godzinowych czy konsultacji.

Cena według cennika OBM

Pakiet 4 konsultacji

Moim celem jest pomóc Ci w trudnych początkach, nauczyć jak sprawnie poruszać się w świecie digital, jak prowadzić biznes online maksymalnie efektywnie. Nie uzależniam Cię od siebie, po kilku miesiącach współpracy stajesz na własnych nogach i działasz sama. 

Ponieważ jednak wiem, że na początku dobrze mieć pod ręką “dobrego ducha” “opiekuna” lub po prostu konsultanta, oferuję Ci możliwość zakupu  pakietu 4  konsultacji. 

Podczas konsultacji uzyskasz odpowiedź na dręczące Cię pytania. Przedyskutujemy Twoje plany, pomysły, uzyskasz opinię na temat prowadzonych samodzielnie działań. 

Ta opcja współpracy jest dla Ciebie najlepsza gdy chcesz działać sama, ale boisz się, że sobie nie poradzisz.

 

 

Pakiet 4 konsultacji

Jeśli nadal potrzebujesz wsparcia Online Brand Managera  w zakresie:

  • zarządzanie wizerunkiem marki
  • planowanie i koordynacja działań digital
  • zarządzanie projektami
  • zarządzanie zdalnymi zespołami
 Możesz zdecydować się na dalszą współpracę wykupując pakiety godzin:

Cena według cennika OBM