Twoja marka online - oferta

Twoja marka online - pakiet "Fundament"

1. Rozmowa.

Podczas której opowiadasz mi o swoich planach związanych z firmą, marzeniach problemach. Rozmawiamy na temat sytuacji obecnej Twoje firmy, mówisz mi jak działałaś do tej pory,co się sprawdziło a co nie. Po spotkaniu dostajesz ode mnie do wypełnienia brief, który na spokojnie wypełniasz w domu.

2. Po wypełnieniu przez Ciebie briefu, przeprowadzam szczegółowy audyt marki czyli:

  • audyt SEO oraz UX; analiza techniczna strony, analiza ruchu, pozycjonowanie i dobór słów kluczowych, zawartość contentowa, ocena użyteczności strony pod kątem zawartości oraz user experience,
  • audyt kanałów w mediach społecznościowych; Facebook, Instagram, Youtube LinkedIn – analiza techniczna profili oraz analiza aktywności marki i użytkowników,
  • analiza społeczności – struktura użytkowników, aktywność i zaangażowanie,
  • ocena potencjału treści i komunikacji marki.
  • analiza ścieżki konsumenta; określenie aktualnej ścieżki konsumenta, touchpointów i roli poszczególnych mediów w procesie zakupowym.
Po przeprowadzonym audycie spotykamy się ponownie

3. Audyt konkurencji.

  • określenie otoczenia konkurencyjnego;
  • wyróżnienie kluczowych kanałow komunikacji konkurentów do dalszej analizy;
  • audyt SEO wraz ze źródłem ruchu;
  • analiza profili konkurencji w mediach społecznościowych.
Po przeprowadzonym audycie spotykamy się ponownie
 

4. Ustalamy cele długo i krótkoterminowe marki.

Rozmowa, podczas której przedstawiam Ci wnioski z audytu i na jego podstawie ustalamy cele długo i krótko terminowe.

Ustalenie Misji marki

Misja marki to krótki komunikat, który określa wartości, którymi kieruje się marka co i komu oferuje i jak chce wpłynąć na zmianę życia swoich klientów. cele marki

Ustalenie celów

Cele strategiczne – czyli odpowiedź na pytanie gdzie marka chce być w przyszłości. 

Cele biznesoweczyli jak długoterminowe cele strategiczne przełożyć na działania biznesowe aby uzyskać zamierzony cel.

Cele komunikacyjne jak będziemy się komunikować z odbiorcą, jakim językiem przy pomocy jakich kanałów i metod zodnie z przyjętymi celami strategicznymi i biznesowymi.

Cele ustalamy wspólnie na spotkaniu na podstawie zgromadzonych informacji.

 

Tutaj kończy się nasza współpraca. Dalej możesz działać sama lub przejść do pakietu “Twój plan działania”.

Twoja marka online - pakiet "Twój plan działania"

Tutaj rozpoczyna sie praca nad ustaleniem ścieżki do realizacji założonego celu czyli:

Na podstawie wcześniej przeprowadzonego audytu oraz ustalonych wspólnie celów, opracowujemy sposób komunikacji marki w digitalu. Czyli odpowiadamy na pytania:

  • Co chcemy powiedzieć?
  • Do kogo?
  • W jaki sposób?
  • Jakim językiem (Tone of Voice)?
  • W jakich kanałach chcemy się komunikować, aby zrealizować cele?
  • Oraz ustalamy budżet.  

Definiujemy personę

Czyli ustalamy kim jest nasz klient idealny, czym się zajmuje, jakie ma problemy i oczekiwania. Bardzo szczegółowo analizujemy jego zachowania i  aktywność w internecie. Ustalamy ścieżkę  zakupową persony oraz  touchpoint-y i  sposoby dotarcia.

Odpowiadamy również na pytania o motywację zakupową i postawy konsumenckie.

Opracowujemy taktyki i kanały komunikacji

Czyli odpowiadamy na pytania:

  • Jak dokładnie wykorzystany będzie każdy wskazany kanał komunikacji?
  • Co powinno się w nich zadziać, jakie formaty i treści należy wykorzystać?
  • Jakie rodzaje treści i komunikaty zostaną umieszone w każdym kanale?

Opracowujemy szczegółowy harmonogram działania na następne 3 miesiące

Tutaj kończy się nasza współpraca w tym pakiecie. Dalej możesz działać sama lub przejść do pakietu “Pokaż się światu”.

Twoja marka online - pakiet "Pokaż się światu"

Tutaj zajmiemy się wdrożeniem planu w życie czyli:

Wprowadzamy zmiany i zalecenia po przeprowadzonym audycie oraz podejmujemy nowe spójne z założonymi celami aktywnośc. W zależności od sytuacji są to m.in.:

  • Tworzenie spójnej identyfikacji wizualnej (jeśli jej nie masz);
  • Odświeżenie treści na blogu, przystosowanie jej pod nowe formaty np. wideo czy podcast;
  • Tworzenie nowych treści zgodne z założonym planem komunikacji marki (artykuły blogowe/filmy na YouTube/nagrania podcastów),
  • Tworzenie planu postów w mediach społecznościowych i systematyczna ich publikacja,
  • Tworzymy infrastrukturę pod nowy produkt/ofertę (kurs/szkolenie/e-book);
  • Nowe aktywności np. współprace, eventy, zapraszamy gości;
  • Na bieżąco monitoruję działania i adaptuję do zmieniającej się sytuacji.