Historie na Instagramie to świetny sposób na udostępnianie krótkich treści wizualnych za pomocą interaktywnych elementów, takich jak naklejki, efekty, animacje tekstowe, emotikony i nie tylko. Jedną z najbardziej wymagających funkcji Instagram Stories jest „Muzyka”, która pozwala dodawać krótkie klipy audio z popularnych piosenek, aby pasowały do Twojej historii.
Aby dodać muzykę do swoich historii, po prostu dotknij ikony naklejki w prawym górnym rogu swojej historii i wyszukaj Muzyka. Znajdziesz zakładkę „Dla Ciebie” i zakładkę „Przeglądaj”, obie oferują popularne klipy do piosenek, które możesz dodać do swoich Stories. Gdy story jest publikowana w aplikacji Muzyka, wybrany klip utworu jest odtwarzany w tle wraz ze stories.
Ale czasami funkcja Muzyka w Instagram Stories nie działa zgodnie z oczekiwaniami. W tym artykule omówimy niektóre z typowych metod naprawy muzyki na Instagramie, która nie działa w Stories na iPhonie, iPadzie i Androidzie.
Nie działa muzyka w Instagram Stories – co robić?
Istnieje kilka znanych problemów z Instagram Stories, które obejmują między innymi:
- Komunikat „Instagram Music niedostępny w Twoim regionie” podczas przeglądania historii.
- Nie udało się dodać muzyki do relacji na Instagramie.
- Nie można znaleźć konkretnych utworów w Muzyce Instagram.
- Opcje muzyczne są ograniczone w zakładce „Dla Ciebie” lub „Przeglądaj”.
W tym miejscu spróbujemy rozwiązać te problemy za pomocą różnych obejść lub rozwiązań. Po wykonaniu każdego kroku w tym przewodniku wróć i sprawdź, czy problem z muzyką Instagram został rozwiązany.
Upewnij się, że Twoje urządzenie ma najnowsze aktualizacje oprogramowania
Upewnij się, że masz zainstalowane najnowsze aktualizacje oprogramowania na iPhonie, iPadzie lub urządzeniu z Androidem.
Na iPhonie lub iPadzie możesz to sprawdzić, przechodząc do aplikacji Ustawienia, a następnie przechodząc do Ogólne >> Aktualizacja oprogramowania. W systemie Android możesz przejść do aplikacji Ustawienia, a następnie Informacje o telefonie >> Aktualizacja oprogramowania.
Upewnij się, że Twoja aplikacja na Instagramie jest aktualna
Upewnij się, że korzystasz z najnowszej wersji aplikacji Instagram pobranej z App Store lub Google Play Store. Aby to zrobić:
Na iPhonie lub iPadzie:
- Otwórz App Store.
- Stuknij kartę Dzisiaj w lewym dolnym rogu.
- Stuknij ikonę swojego profilu w prawym górnym rogu.
- Przewiń w dół do sekcji Aktualizacje i sprawdź, czy jest aktualizacja aplikacji Instagram.
- Stuknij przycisk Aktualizuj, aby pobrać i zainstalować aktualizację, jeśli jest dostępna.
Na urządzeniu z Androidem:
- Uruchom Sklep Play.
- Stuknij ikonę swojego profilu w prawym górnym rogu.
- Stuknij w Zarządzaj aplikacjami i urządzeniem.
- Jeśli aktualizacje są dostępne, powinieneś zobaczyć komunikat oczekujących aktualizacji. Stuknij w „Zobacz szczegóły” w sekcji Dostępne aktualizacje.
- Stuknij w przycisk Aktualizuj obok Instagrama, jeśli jest dostępny.
Instagram zostanie zaktualizowany do najnowszej wersji. Teraz wróć do Instagrama i sprawdź, czy problem z muzyką na Instagramie został rozwiązany.
Upewnij się, że muzyka na Instagramie jest dostępna w Twoim kraju lub regionie
Instagram powoli udostępnia funkcję Muzyka na całym świecie. W chwili pisania tego tekstu Muzyka na Instagram Stories jest dostępna w ponad 30 krajach i wciąż dodawane są kolejne.
Jeśli Muzyka na Instagramie nie jest dostępna w Twoim kraju lub regionie, nie ma oficjalnego sposobu, aby dodać muzykę do swoich historii na Instagramie, dopóki ta funkcja stanie się dostępna w Twoim regionie.
Jeśli funkcja jest dostępna i działa, ale masz problem z przeglądaniem lub dodawaniem określonej piosenki lub muzyki w relacjach na Instagramie, poniżej znajdziesz instrukcje jak naprawić muzykę w stories na Instagramie.
Uruchom ponownie iPhone’a, iPada lub urządzenie z systemem Android
Kolejną powszechną poprawką dotyczącą muzyki, która nie działa na Instagramie, jest ponowne uruchomienie urządzenia.
- Aby dowiedzieć się o ponownym uruchomieniu konkretnego modelu iPhone’a, zapoznaj się z artykułem firmy Apple z bazy wiedzy: Uruchom ponownie iPhone’a .
- Aby dowiedzieć się o ponownym uruchomieniu konkretnego modelu iPada, zapoznaj się z artykułem firmy Apple z bazy wiedzy: Uruchom ponownie iPada .
- W systemie Android naciśnij i przytrzymaj przycisk zasilania, a następnie dotknij Uruchom ponownie.
Po ponownym uruchomieniu uruchom Instagram i sprawdź, czy problem został rozwiązany.
Wyloguj się i zaloguj ponownie na Instagram
Czasami wylogowanie i ponowne zalogowanie się na Instagramie może rozwiązać problem z muzyką Instagram. Aby to zrobić:
- W aplikacji Instagram dotknij ikony Profil w prawym dolnym rogu.
- Dotknij menu w prawym górnym rogu, a następnie dotknij opcji Ustawienia .
- Przewiń w dół i kliknij Wyloguj .
- Zamknij aplikację, przesuwając palcem w górę od dołu i usuwając ją z przełącznika aplikacji.
- Otwórz ponownie Instagram i zaloguj się na swoje konto, używając swoich danych logowania.
Teraz sprawdź, czy problem z muzyką na Instagramie został rozwiązany.
Odinstaluj i ponownie zainstaluj Instagram
W ostateczności możesz spróbować odinstalować i ponownie zainstalować aplikację Instagram.
Na iPhonie lub iPadzie:
- Przejdź do ekranu biblioteki aplikacji i wyszukaj „Instagram”.
- Stuknij i przytrzymaj ikonę aplikacji Instagram w wynikach wyszukiwania.
- Stuknij w Usuń aplikację .
- W wyskakującym okienku potwierdzenia kliknij Usuń .
- Otwórz App Store i przejdź do karty Szukaj w prawym dolnym rogu.
- Wyszukaj aplikację „Instagram”.
- Stuknij ikonę Pobierz obok Instagrama, aby pobrać aplikację.
- Po zainstalowaniu otwórz Instagram i zaloguj się na swoje konto przy użyciu swoich danych logowania.
Na Androidzie:
- Przesuń palcem od dołu ekranu, aby wyświetlić menu z aplikacjami .
- Znajdź Instagram w swojej kolekcji aplikacji, a następnie dotknij i przytrzymaj ikonę aplikacji.
- Wybierz Odinstaluj , a następnie OK , aby potwierdzić.
- Otwórz Sklep Play .
- Wyszukaj aplikację „Instagram”.
- Stuknij przycisk Zainstaluj pod aplikacją Instagram w wynikach wyszukiwania.
- Po zainstalowaniu otwórz Instagram i zaloguj się na swoje konto przy użyciu swoich danych logowania.
Do tej pory Instagram Music powinien działać na Twoim iPhonie, iPadzie lub urządzeniu z Androidem, pod warunkiem, że funkcja jest dostępna w Twoim regionie.
Jeśli nie możesz dodać lub doświadczyć określonych utworów muzycznych w Instagram Stories
Jeśli nie możesz dodać określonych utworów muzycznych do swojej relacji na Instagramie, może to być spowodowane dwoma przyczynami:
- Możesz korzystać z konta profesjonalnego lub biznesowego, co ogranicza dostępność niektórych utworów w bibliotece Instagram Music.
- Określony utwór muzyczny może nie być dostępny w Twoim regionie z powodu problemów związanych z licencjonowaniem muzyki.
Jeśli korzystasz z konta profesjonalnego lub biznesowego, przejście na konto osobiste może pomóc w rozwiązaniu problemu, ponieważ Instagram umożliwia większy katalog utworów muzycznych dla kont osobistych. Aby przełączyć się na konto osobiste, wykonaj następujące czynności:
- W aplikacji Instagram dotknij ikony Profil w prawym dolnym rogu.
- Dotknij menu w prawym górnym rogu, a następnie dotknij opcji Ustawienia .
- Stuknij w Konto .
- Przewiń w dół i kliknij Przełącz typ konta .
- Stuknij w Przełącz na konto osobiste .
Jeśli korzystasz już z konta osobistego i nadal nie możesz korzystać z określonych utworów w swoich historiach (lub doświadczać konkretnych utworów używanych przez innych w ich historiach), prawdopodobną przyczyną jest to, że dany utwór nie jest dostępny w Twoim regionie z powodu muzyki wyzwania licencyjne.
Tu jednak musisz zastanowić się czy na pewno chcesz utracić funkcje konta profesjonalnego.
Czy ten artykuł pomógł ci rozwiązać problem z niedziałającą muzyką na Instagramie? Daj nam znać, które rozwiązanie zadziałało dla Ciebie w komentarzach poniżej.
Najnowsze komentarze